WARUNKI DOSTAWY:
|
|
sprzęt do naprawy można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem Poczty/firm kurierskich |
|
dokładne zabezpieczenie sprzętu przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu |
|
załączenie informacji o rodzaju i przyczynach uszkodzenia/usterki (np. kontakt z wodą, upadek, przepięcie w sieci elektrycznej itd.) |
|
załączenie danych kontaktowych (imię i nazwisko/firma, adres pocztowy, adres e-mail, nr telefonu, nr NIP w przypadku rachunku) |
|
sprawdzenie przed wysyłką czy w urządzeniu nie zostały nośniki typu CD/DVD/pendrive/karty pamięci itp. |
|
zaznaczenie dodatkowych adnotacji na przesyłce typu "Ostrożnie!", "Uwaga! Szkło!" (np. przy sprzęcie foto) |
|
nie przyjmujemy przesyłek za zaliczeniem pocztowym lub za pobraniem |
|
|
|
Adres: SERWIS ELEKTRONIKI, ul. Wschodnia 14/29 (II klatka), 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie |
|
Telefon: 0-15 864 3120 |
|
Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek: 9 - 18, sobota: 9 - 14 |
|
E-mail: pfoto70@gmail.com (odpowiadamy na e-maile dotyczące wyłącznie napraw sprzętu) |
|
|
|
|
Z góry przepraszamy, ale nie są podawane koszty napraw ze względu na ich uzależnienie od rodzaju usterki i rodzaju wykonanej usługi
(diagnoza, naprawa prosta lub złożona itd.), rodzaju sprzętu i jego skomplikowania technicznego, dostępności podzespołów elektronicznych
(np. części zamiennych), czasu ich dostawy itd.
Prosimy o kontakt telefoniczny w celu wstępnego uzgodnienia ceny i ustalenia terminu realizacji naprawy. |
|
GWARANCJA / RACHUNEK:
|
Udzielamy gwarancji rozruchowej na naprawiony w Serwisie sprzęt. Wystawiamy rachunki (nie jestesmy płatnikami VAT)
- prosimy o podanie danych do wystawienia rachunku: imię i nazwisko / nazwa firmy / adres / NIP.
|
|
|
Nie ponosimy kosztów i odpowiedzialności za szkody spowodowane w transporcie pocztowym/kurierskim.
Możliwe jest sprawdzenie przesyłki przy odbiorze (podnosi to koszty przesyłki) - proszę o ewentualne
zaznaczenie takiej formy
dostarczenia przesyłki w e-mailu lub telefonicznie.
W tym przypadku w razie wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych
(np. rys, wgnieceń itp.)
konieczne jest spisanie protokołu
reklamacyjnego w obecności
pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera.
|